Pin It

Widgets


Ωστόσο, το κανάλι δεν έχει προχωρήσει ακόμη σε καμία επίσημη ανακοίνωση, ενώ και η Ελεονώρα Μελέτη από την πλευρά της δεν έχει αναφερθεί στη μετακίνησή της, αμέσως μετά το Πάσχα. Τελικά, η παρουσιάστρια αποφάσισε να μιλήσει για τη μεγάλη αυτή «μετακόμιση» κι έτσι μέσω της στήλης της στο «queen.gr», αφού επιβεβαίωσε όσα ακούγονται το τελευταίο διάστημα, ευχαρίστησε το τηλεοπτικό κοινό και φυσικά δε δίστασε να αναφερθεί -μεταξύ άλλων- στην Ελένη Μενεγάκη.

«Έχουν περάσει μόλις λίγα λεπτά από την προβολή της τελευταίας «Πρωινής Μελέτης»… Και δυστυχώς, δεν ήταν ζωντανή…

Σέβομαι το δικαίωμα του εργαζομένου να απεργήσει, αλλά αναγνωρίζω και το δικό μου δικαίωμα στην εργασία, το δικό μου δικαίωμα να πω ένα μεγάλο «ευχαριστώ» σε όλους εκείνους που στάθηκαν δίπλα μας, όλα αυτά τα χρόνια και μας έφτασαν στην κορφή του γέλιου, της δημιουργικότητας, της αγάπης για τη δουλειά μας, αλλά και της τηλεθέασης.

Η "Πρωινή Μελέτη", τελείωσε…ή μάλλον καλύτερα, μετακομίζει. Ήταν Αύγουστος του 2008 όταν παραθέριζα στη Μεθώνη…Ήμουν ευτυχισμένη, ερωτευμένη πολύ και ανακουφισμένη που είχε πάρει τέλος η μακροχρόνια περιπέτεια της υγείας μου. Ήμουν όμως και αποφασισμένη να μην ξανασχοληθώ με την τηλεόραση καθώς είχα πληγωθεί πολύ από ανθρώπους και καταστάσεις του χώρου.
«Δεν είναι για μένα αυτή η πιάτσα.» Έλεγα στον εαυτό μου.

«Έγω είμαι άνθρωπος τρυφερός, που θέλει αγάπη και δεν μπορεί να κάνει κακό σε κανέναν, δεν μπορώ να αφήσω άλλους να κάνουν κακό σ εμένα την ίδια»

Αυτά τα λόγια, επιστράτεψα και για να πείσω τον κύριο Μαλέλη, ότι δεν είμαι έτοιμη να επιστρέψω στην τηλεόραση, όταν μου έκανε πρόταση εκείνο το πρωινό Σαββάτο, τον Ιούλιο του 08… «Ακόμα δεν έχεις δει τι μπορείς να πετύχεις, έχεις πολύ μέλλον μπροστά σου» Μου απήντησε και μου ζήτησε να συναντηθούμε στην Αθήνα… Εκεί στο πρώτο μας ραντεβού, μου πρότεινε να λέω το κεντρικό δελτίο του Σαββατοκύριακού, στη θέση του Γιώργου Λιάγκα. Πήρα αρκετό χρόνο για να σκεφτώ τι θέλω να κάνω, και τελικά απήντησα θετικά. Δύο φορές την εβδομάδα ήταν αρκετές …Δεν θα άντεχα τίποτε παραπάνω. Ο κύριος Μαλέλης όμως, είχε και άλλα πιο μεγάλα σχέδια για τη συνεργασία μας. Το πρωινό.

«Αποκλείεται»! Ήταν η πρώτη μου αντίδραση. Και την κράτησα για βδομάδες.

Άπειρες συζητήσεις, ατελείωτες κουβέντες, αμέτρητα ραντεβού. Έβλεπα όμως στα μάτια του τη σιγουριά της επιτυχίας. Δεν άφηνε περιθώρια πια ούτε σε μένα να αμφιβάλω. Μέσα μου δεν πίστευα ότι θα πάει καλά. Ή μάλλον όπως αποδείχθηκε στη συνέχεια, δεν πίστευα σε μένα. Είπα το "ναι" για ένα και μόνο λόγο. Τι είχα να χάσω; Όλοι με θεωρούσαν ξοφλημένη.

Η «Πρωινή Μελέτη» κάνει πρεμιέρα στις 19 Σεπτεμβρίου του 2008 και κάπως έτσι ξεκίνησε μία εκπομπή που κράτησε 4 χρόνια και χάρη στην αγάπη και τη στήριξη του κόσμου, παρέμεινε στην κορφή χαρίζοντας σε όλους εμάς που αποτελούσαμε μέρος της , συγκίνηση , ικανοποίηση , αγάπη και άλλα αμέτρητα θετικά μοναδικά συναισθήματα.

Μία εκπομπή κόπηκε στο Σταρ. Άνθρωποι απολύθηκαν. Αποτέλεσμα μία οικονομικής κρίσης που δεν θα κάνει πίσω για κανέναν σταθμό. Δεν θέλω να σχολιάσω ούτε να πω λόγια συμπαράστασης, γιατί όπως και να έχει, εγώ έχω ακόμα τη δουλειά μου, και για κάποιους κανένα δικαίωμα να μιλάω. Δεν θα προκαλέσω αυτούς τους "κάποιους", όμως  ίσως είμαι η μόνη που μπορεί να καταλάβει στο ακέραιο το πώς μπορεί να νιώθει ένας άνθρωπος που εκτίθεται δημόσια από τη δουλειά του και ζει καθημερινά την αγωνία της φημολογίας και τον ευτελισμό της κριτικής όσον αφορά τις επιδόσεις του στο επάγγελμα που αγαπάει.

Ξέρω πολύ καλά πως είναι να ξυπνάει κάποιος και να πηγαίνει στη δουλειά του, να χαμογελάει και να καλείται να δείχνει καλά την ώρα που όλοι πίσω από την πλάτη του ψιθυρίζουν τα πάντα για το "τελειωμένο" μέλλον του και το δύσκολο παρόν του. Ξέρω πως είναι να γνωρίζουν οι πάντες τα πάντα καλύτερα από σένα , για σένα.

Εκτός όμως από την εκπομπή που κόπηκε, σώθηκε μία άλλη, που σημαίνει πως τουλάχιστον 15 οικογένειες θα μπορούν ακόμα να ζήσουν έχοντας την θέση εργασίας τους. Αυτό που συνέβη στο κανάλι μας, συμβαίνει καθημερινά σε κάθε λογής επιχείρηση, μικρή ή μεγάλη… Σε μία τόσο έντονη και τεταμένη κατάσταση, όλοι πρέπει να είμαστε σοβαροί… Ταπεινοί… Και να κοιτάμε την ουσία. Να σεβόμαστε τη δουλειά μας, και να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να τη διατηρήσουμε… Όλοι μας. Όποια και αν είναι η θέση μας.

Καταλαβαίνετε λοιπόν , ότι όταν προσωπικά εξετάζω έτσι τα πράγματα και τις εξελίξεις, δεν έχω περιθώρια να απαντώ κάτι διαφορετικό σε ερωτήσεις τύπου « Πώς νιώθεις που θα πας απέναντι στη Μενεγάκη;»

Η Μενεγάκη δεν δαγκώνει, δεν είναι κακιά, δεν μου έχει κάνει τίποτα για να έχω ανοιχτούς λογαριασμούς μαζί της. Ούτε και εγώ σε εκείνη. Η Μενεγάκη είναι μία εξαιρετικά υπολογίσιμη δύναμη όπως ακριβώς ο Γιώργος Παπαδάκης, ο Γιώργος Αυτιάς και όλοι οι αξιότιμοι κύριοι με τους οποίους συνεργαζόμουν στην ίδια ζώνη όλα αυτά τα χρόνια. Έχουμε κοινό παρελθόν με την Ελένη, και να μαστε και πάλι μαζί , να υπηρετούμε την ίδια ζώνη. Έ και; Εκείνη δεν έχει σίγουρα τίποτα να αποδείξει. Είναι γερή μετοχή στην αγορά της τηλεόρασης  και το ξέρουμε όλοι. Τώρα πλέον όμως δεν έχω και εγώ τίποτα να αποδείξω σε κανέναν. Κάνω σκληρή τηλεόραση πρώτης γραμμής τα τελευταία επτά χρόνια, και από αυτά, μόνο μία σεζόν δεν τα πήγα τόσο καλά. Όχι κακά, όχι άσχημα, απλά όχι τόσο καλά για την πρωτιά.

Δεν πρόκειται να παίξω  το παιχνίδι κανενός.Το παιχνίδι της δήθεν κόντρας και της δήθεν σπόντας. Ποτέ δεν μπήκα άλλωστε, άσχετα αν κάποιοι πριν χρόνια εκμεταλλεύτηκαν το κλισέ της κόντρας ανάμεσα σε δυο ξανθιές. Έλα όμως που πλέον εγώ είμαι κοκκινομάλλα! Περάσανε τα χρόνια και  στα πολλά που έμαθα ήταν το να προσέχω και τις παγίδες.

Θα συνεχίσω να κάνω τη δουλειά μου, όποια ώρα και αν κληθώ να την κάνω, με την ίδια αγάπη , το ίδιο μεράκι και την ίδια όρεξη. Με τον ίδιο σεβασμό σε μένα και τον τηλεθεατή αλλά και στον συνάδελφο που καλείται να κάνει το ίδιο για τον δικό του σταθμό , την ίδια ώρα , σε άλλο κανάλι. Όποιος και αν είναι αυτός. Βρισκόμαστε όλοι σε έναν χώρο που και αυτός όπως όλη χώρα περνάει κρίση. Κρίση σοβαρή. Όχι μόνο οικονομική για την τηλεόραση...

Θα μου λείψει η "Πρωινή Μελέτη"... Ήταν το αγχολυτικό μου. Ήταν εκεί πάντα για μένα, να με κάνει να μεταδώσω το κέφι μου όταν το είχα περίσσιο, να με βοηθήσει να ξεπεράσω τα προβλήματα μου και τη θλίψη μου όταν περνούσα δύσκολα. Μέσα από την "Πρωινή Μελέτη"μοιράστηκα πολλά με τους πρωινούς μας φίλους. Ερωτεύτηκα, έκλαψα, πόνεσα, χώρισα, ξεπέρασα, θύμωσα, απήντησα, ξεσάλωσα, διασκέδασα, συγκινήθηκα, έβρισα, χόρεψα... Εικόνες και συναισθήματα που περνούν σαν ταινία μπροστά μου... Δεν με πρόδωσε λεπτό η "Πρωινή Μελέτη".. Ήταν πάντα εκεί για μένα, αλλά και εγώ για εκείνη...

Με κάποιους από τους πρωινούς μας τηλεθεατές ίσως χαθούμε, γιατί δεν έχουν τη δυνατότητα να δουν τηλεόραση το με μεσημέρι... Με κάποιους άλλους, ίσως συναντηθούμε για πρώτη φορά...Υπάρχουν και εκείνοι που ίσως μας ακολουθήσουν... Όπως και να έχει, νιώθω την απεριόριστη ανάγκη, επειδή δεν μου δόθηκε η ευκαιρία να το κάνω τηλεοπτικά, να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου, και την αγάπη μου σε όλους εσάς, που στηρίξατε την "Πρωινή Μελέτη"με το να μας τιμάτε καθημερινά και να μας εμπιστεύεστε το πρωινό σας ξύπνημα.

Μέσα από την καρδιά μου, ένα μεγάλο μεγάλο και ζεστό "ευχαριστώ" σε όλους εσάς που μοιραστήκατε στιγμές και συναισθήματα μαζί μας... Είστε η δύναμη μας και η έμπνευση μας να συνεχίσουμε έτσι, μαζί , κάνοντας ένα βήμα παραπέρα...

Σας ευχαριστώ και σας οφείλω ό,τι έχω κερδίσει μέχρι σήμερα... Τα λέμε και πάλι... Σύντομα... Στη μία...».

markos.tv
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

Followers