Pin It

Widgets

Η Ελένη Φουρέιρα μίλησε σε εβδομαδιαίο περιοδικό για το νέο της σύντροφο, για τον κεραυνοβόλο έρωτα, το γάμο και τις πλαστικές επεμβάσεις...
Παραδέχεται ότι ερωτεύτηκε το σύντροφό της, γιατί την κάνει να αισθάνεται ασφάλεια και δηλώνει έτοιμη να παντρευτεί, αν ερωτευτεί δυνατά.

Σε συνέντευξή της στο περιοδικό ΟΚ, η δημοφιλής τραγουδίστρια ομολόγησε ότι έχει νέα σχέση, στην οποία είναι "πολύ καλά, είμαι ευτυχισμένη... Μέχρι στιγμής, όλα είναι όμορφα". Αποκάλυψε μάλιστα τι την κέρδισε στον σύντροφό της: "έχει πολλά θετικά στοιχεία, είναι πολύ συνεσταλμένος και ώριμος".

Όσο για το αν τον ζηλεύει, το διέψευσε κατηγορηματικά: "Όχι, γιατί με κάνει να αισθάνομαι ασφάλεια. Όταν είμαι κάπου, και είμαι καλά, δεν έχω λόγο να ζηλέψω". Είναι όμως απόλυτη σε ό,τι αφορά την απιστία: "Για μένα, ακόμα κι αν σκεφτείς ότι σου αρέσει κάποιος άλλος, ενώ είσαι σε σχέση, είναι μορφή απάτης. Δεν δικαιολογώ την απιστία, αλλά αν ήξερα ότι δεν γίνεται με την καρδιά και το μυαλό, θα τη συγχωρούσα".

Αποφεύγει ωστόσο, για άλλη μια φορά να επιβεβαιώσει ή να διαψεύσει τις φήμες για την αλβανική καταγωγή της: "Από τη στιγμή που έχουμε δημοκρατία, ο καθένας είναι ελεύθερος να λέει ο,τι θέλει. Για μένα, το μόνο που έχει σημασία είναι τι άνθρωπος είναι η Ελένη. Έχω ακούσει πολλά μέχρι τώρα. Δεν έχω ν΄αποδείξω τίποτα σε κανέναν".

Τέλος, παραδέχτηκε ότι φοβάται τις πλαστικές επεμβάσεις και για το λόγο αυτό δεν θα έκανε αυξητική στήθους: "Όταν χρειαστεί, θα φορέσω ενίσχυση ή διπλό σουτιέν, οπότε δεν αισθάνομαι την ανάγκη να κάνω επέμβαση. Γενικά, φοβάμαι τις πλαστικές... Είμαι αρκετά μικροκαμωμένη και πιστεύω ότι μου ταιριάζει το στήθος που έχω. Αν είχα πιο μεγάλο στήθος, δεν θα ήμουν λίγο πρόστυχη;"
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

Followers