Pin It

Widgets


Μπορεί φέτος να γνώρισε μεγάλη επιτυχία με το ρόλο του "Πίσω στο σπίτι" ωστόσο ο ίδιος, στην πραγματική ζωή του, δε θα λειτουργούσε ποτέ, όπως ο ήρωας που παίζει.

Όπως είπε σε συνέντευξή του στο TV ΕΘΝΟΣ, 

"Αν και υπάρχει μεγάλη αλήθεια στο 'Πίσω στο σπίτι' και το σενάριο της Ρένας Ρίγγα, το οποία βλέπουμε να γίνεται πραγματικότητα καθημερινά με όλο και περισσότερους νέους να επιστρέφουν στο πατρικό τους, προσωπικά δεν θα το έκανα. Δεν θα γύριζα ποτέ στο σπίτι των γονιών μου. Εχω ζήσει χρόνια μόνος μου κι έχω ανεξαρτητοποιηθεί από πολύ νωρίς. Το μόνο που θα σκεφτόμουν θα ήταν... το καλό φαΐ της μαμάς. Γιατί κι εγώ έχω μεγαλώσει σε μια κλασική ελληνική οικογένεια. Είχα όμως ανάγκη να φύγω νωρίς γιατί το απαιτεί και το επάγγελμα που κάνω. Θεωρώ ότι ένας ηθοποιός πρέπει να 'ψηθεί' σε κάποια πράγματα. Το να έχεις πάντα πίσω τους γονείς σου και το σπιτάκι σου δεν σε βοηθά να ενταχθείς. Πρέπει ως ηθοποιός να αποκτήσεις και την αισθητική του δρόμου"...

Ο ηθοποιός λέει ότι θα έλεγε "ναι" σε ένα τουρκικό σήριαλ αλλά και μια καθημερινή σαπουνόπερα.

"Βεβαίως και θα το έκανα. Η δουλειά είναι δουλειά. Δεν αλλάζει. Είναι όπως την αντιμετωπίζεις. Δες το 'Ugly Betty', την αμερικάνικη έκδοση του 'Μαρία η άσχημη' και πες μου ότι δεν έχεις γελάσει. Αν αντιμετωπίσεις λοιπόν μια σαπουνόπερα με σοβαρότητα, σαν οποιαδήποτε άλλη δουλειά, τότε μπορεί να έχεις μια πολύ καλή σειρά"...

zappit.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

Followers