Pin It

Widgets

Κασιδιάρης: Να αρθεί η βουλευτική μου ασυλία


Για μια ακόμα φορά αναβλήθηκε η δίκη του βουλευτή της Χρυσής Αυγής Ηλία Κασιδιάρη, ο οποίος εμπλέκεται σε υπόθεση ληστείας, μέσω οχήματος του οποίου φέρεται ως ιδιοκτήτης.

Η δίκη αναβλήθηκε, λόγω του μεγάλου αριθμού υποθέσεων και θα εκδικαστεί την Παρασκευή.

Η νέα αναβολή προκάλεσε ποικίλα σχόλια στο διαδίκτυο, σχετικά με τη βουλευτική ασυλία του κ. Κασιδιάρη, με αποτέλεσμα η Χρυσή Αυγή να εκδώσει ανακοίνωση.

Στην ανακοίνωση αναφέρεται ότι από τις 12 Ιουλίου ο κ.Κασιδιάρης έχει καταθέσει αίτημα για άρση της βουλευτικής του ασυλίας προς τον πρόεδρο της βουλής, ενώ εν συνεχεία κατέθεσε ανάλογο αίτημα και προς την Εισαγγελία.

Σύμφωνα με σχετικό έγγραφο, ο κ. Κασιδιάρης δηλώνει τα εξής:  "Εν όψει της επερχόμενης δίκης μου ενώπιον του Μονομελούς Εφετείου Κακουργημάτων που εκδικάζεται στις 3 Σεπτεμβρίου επιθυμώ, όπως άλλωστε έχω και δημοσίως δηλώσει, την άρση της βουλευτικής μου ασυλίας, καθ΄ ότι δεν προτίθεμαι να κάνω χρήση του δικαιώματος που μου παρέχει ο Νόμος".

Για το θέμα αναμένεται να τοποθετηθεί το ελληνικό κοινοβούλιο.

http://www.ikypros.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

Followers